על בית הספר

מתעניינים בבית הספר? רוצים להכיר את הצוות? כאן תוכלו למצוא את כל המידע אודותינו.
במידה ויש עוד שאלות אתם תמיד מוזמנים ליצור איתנו קשר.

ביה"ס הרב תחומי עמק חרוד הוא בי"ס אזורי שש שנתי, בבעלות המועצה האזורית "הגלבוע" ונמצא תחת פיקוחו של המינהל לחינוך התיישבותי, פנימייתי ועלית הנוער. ביה"ס נמצא בתנופת פיתוח וצמיחה במישור הפדגוגי, הפיסי והדמוגראפי. לומדים בו כיום כ- 1300 תלמידים מ- 45 ישובים שונים.

בית הספר נוסד בשנת 1927 והוא ממשיך לשמור ולהוביל בדרכו החינוכית, הערכית האופיינית: טיפוח הקשרים בין התלמידים, לבין עצמם ובינם לבין המורים, מתן מענה לכל תלמיד על פי יכולותיו וכישוריו, פיתוח כישורי למידה, טיפוח מצוינות, טיפוח אהבת הארץ. וכל זאת בסביבה מוגנת ובטוחה.

אנו מביטים אחורה, על שנה"ל תשפ"ג, בסיפוק רב. שרשרת הצלחות אפיינה השנה את ביה"ס. האווירה בחצר טובה מאד, התלמידים וההורים מרוצים ומרגישים את התנופה. ביה"ס עומד בראש סדר העדיפויות של המועצה האזורית "הגלבוע" ושל רשת "עמל". ההשקעה המסיבית, בשילוב של צוות מורים מקצועי, מסור ואחראי מהווה נוסחה נכונה לבי"ס שמצליח לשבור מוסכמות, לפרוץ גבולות ולהראות שאפשר להפוך חלום למציאות.

לביה"ס מגוון רחב של מגמות לימוד. מדעי החברה, היסטוריה, פיזיקה, כימיה, ביולוגיה, ערבית, מכטרוניקה, חינוך גופני, הנדסת תוכנה, אומנות, עיצוב המוצר, קולנוע, מוסיקה ,מחול, גיאוגרפיה ותיאטרון.

ביה"ס מוביל פעילות חברתית עשירה ומגוונת, המעמיקה את החינוך הערכי ותחושת השייכות של התלמיד לביה"ס, לאזור ולמדינת ישראל. האווירה הטובה, הכיף וההנאה הם "רק" תוצר הלוואי של הפעילויות.

בי"ס הרב תחומי עמק חרוד ידוע גם בטיולים השנתיים המיוחדים. תלמידי ביה"ס יוצאים לטיולי שטח אמיתיים הכוללים הכנת אוכל באופן עצמאי, מסלולי הליכה למטיבי לכת ולינת שטח. הטיול מהווה חוויה ייחודית שכבר אינה נהוגה במקומות אחרים. התלמידים חוזרים הביתה עייפים מרוצים ועמוסי חוויות וסיפורים.

דבר המנהלת

קהילת בית הספר הרב תחומי עמק חרוד.

שנת הלימודים תשפ"ד תעמוד בסימן שיפור האקלים המיטבי בביה"ס, בשמירה על הישגים לימודיים, אישיים, חברתיים וערכיים בכפוף למנוסח בחזון הבית ספרי. נמשיך בקיום ימי הדיאלוג, בהעצמת המעורבות החברתית, בהעשרת עולמם התרבותי ובהעמקת הקשרים עם הקהילה. 

אנו צוות ביה"ס על מחנכיו, מוריו וכל אנשי הצוות הפועלים במרחב זה נפעל למען רווחת התלמידים, נעמיק את תחושת השייכות, נטפח את תחושת המסוגלות האישית, ניצור עבורם מרחבים לבחירה אישית, ונציב יעדים ברי השגה עבור כל אחד וכל אחת בהתאם לכישורים, ליכולות ולשאיפות. ביה"ס יהווה עבור ילדיכם וילדותיכם מקום בו יוכלו לגבוה ואנשי הצוות יהיו המבוגרים שיסייעו להם.ן עם התקרה. תודה לכל הגופים התומכים בביה"ס המאפשרים לאנשי הצוות ולתלמידיו לחלום, ללמוד ולצמוח גבוה אל מול הגלבוע. תודה למועצה האזורית גלבוע בהובלתו של מר עובד נור, לרשת עמל בהובלתה של קארן טל, למנהל לחינוך ההתיישבותי בהובלתה של אילנה נולמן, על הליווי לאורך השנים ועל הסיוע בהגדרת היעדים ובמימושם. 
לוח השנה שלפניכם מאגד בתוכו את עיקרי הפעילויות הלימודיות, ערכיות, חברתיות, ותרבותיות המתקיימות לאורך השנה בביה"ס.

שנה טובה לכל קהילת ביה"ס

בברכה
לילך שטיין
מנהלת ביה"ס

 

  • ביה"ס ישאף לפיתוח אדם אוטונומי, שלם וערכי המודע לרצונותיו ולכישוריו, מכיר את זהותו ומסוגל לעצב לעצמו השקפת עולם ערכית וביקורתית.
  • ביה"ס יעודד את תלמידיו למצות את יכולתם הלימודית ויפתח את היכולת האישית של כל תלמיד, כדי להגיע להישגים גבוהים ככל האפשר ולמצות את כישוריו ויכולותיו במלואם.
  • ביה"ס יפתח מעורבות חברתית פעילה ויוזמת קרב תלמידיו.
  • ביה"ס יראה את עצמו כחלק בלתי נפרד מהקהילה וישאף לשיתוף פעולה עמה.
  • ביה"ס יכין את תלמידיו לעולם  המתקדם והמשתנה ע"י טיפוח המיומנות הנדרשות במאה ה 21.
  • למידה שיתופית, טיפוח הסקרנות, היצירתיות, עבודת הצוות  ושיפור מיומנות בסביבת למידה מתוקשבת.

נוכחות והתנהלות התלמידים המהלך השיעור:

  • נוכחות התלמידים בכל השיעורים הנה חובה !
  • ימי פעילות חינוכית – חברתית בבית הספר ומחוץ לו הנם חובה ! היעדרות בלתי מוצדקת מכל  פעילות במסגרת ביה"ס תיחשב  כהפרת משמעת ותטופל בכל חומרת הדין.
  • בהישמע הצלצול ייכנסו התלמידים בצורה מסודרת לכיתות וימתינו למורה ליד השולחנות, כאשר החומר הלימודי : ספרים המחברות וכלי הכתיבה מונחים על השולחן.
  • במקרה של שיעור כפול יכין התלמיד את החומר גם לשיעור הבא.
  • כניסה לכיתה לאחר שהשיעור החל תותר לאחר שהתלמיד יירשם על איחור .
  • התלמידים יקדמו את המורה בקימה ויישבו במקומותיהם באישורו.
  • חל איסור מוחלט להשתמש במכשירי טלפון ניידים או במכשירים אלקטרוניים אחרים במהלך השיעור לא למטרות לימוד. בתחילת השיעור יש לכבות את המכשיר ולאחסנו בתיק. מכשיר שייתפס על השולחן – יוחרם ויוחזר לידי הורי התלמיד בלבד.
  • חל איסור מוחלט לאכול ו/או לשתות במהלך השיעור למעט שתית מים.
  • תורני הכיתה ידאגו בשעת ההפסקה לניקיון הכיתה ולאוורורה ולניקיון הלוח. כל תלמיד אחראי לניקיון סביבתו.
  • התלמידים יישבו בכיתה בהופעה תקינה (חולצה עם לוגו ביה"ס).
  • אם מורה מתעכב או נעדר מהשיעור, נציג הכיתה ידווח  על כך מידית לסגן  המנהל האחראי על המערכת.
  • נוהלי משמעת
  • תלמיד, שיורחק משיעור בשל הפרעה למהלך התקין  של השיעור, יוצא מהכיתה, יירשם במזכירות ויחזור מיד לשיעור .
  • המשך הטיפול ייעשה  ע"י מחנך הכיתה או על ידי המק"ס /ראש הצוות או ע"י סגן המנהל האחראי בהתאם לחומרת ההפרעה ולאופייה.
  • תלמיד שיצבור שלוש הפרעות-יישלח מכתב התרעה להוריו, המכתב יוחזר ע" תלמיד, כשהוא חתום ויתויק בתיקו האישי.
  • לאחר חמש הפרעות יוזמנו ההורים לשיחת בירור בביה"ס.
  • בחלוף 30 יום ללא הרשמות, תמחקנה ההרשמות הקודמות, וספירת הרישום תתחיל מחדש.
  • במקרה של הפרעות חוזרות ונשנות או מקרים של התנהגות חריגה כגון : אלימות פיזית, חוצפה בוטה, עישון, פגיעה באמינות וכו' יטופל התלמיד ע"י  הנהלת ביה"ס.

הנהלת ביה"ס

  • לילך שטיין

    מנהלת בית ספר עמק חרוד
  • ענת מויאל

    מנהלת חטיבת ז'-ח'
  • תמי ספיר

    סגנית מנהלת/מנהלת חטיבת ט'-י'
  • תמר גלעד

    סגנית מנהלת/מנהלת חטיבת י"א-י"ב

רכזי שנתונים

  • קמין פולק

    רכזת שנתון ז'
  • לירון בוקי

    רכזת שנתון ח'
  • תמי ספיר עזרא

    רכזת שנתון ט'
  • שושי אלוני

    רכזת שנתון י'
  • חגית גבאי

    רכזת שנתון י"א
  • מיטל מרגלית

    רכזת שנתון י"ב

יועצות

  • יפעת חן

    יועצת ח
  • אורנה לבנה

    יועצת ט-י
  • רוזט שבסו

    יועצת י"א-י"ב
  • נטע בלאס

    יועצת חינוך מיוחד

ריכוז חברתי

  • אסתי דה פז

    רכזת חברתית ז-ח
  • ירדן רחמים

    רכזת חברתית ט-י
  • עופר בשן

    רכז חברתי י"א-י"ב